[Plone-pl] Re: Plone-pl Digest, Vol 6, Issue 2

Paweł Pietryga ppietryga at gmail.com
Tue Nov 18 09:55:07 UTC 2008

Dnia poniedziałek 17 listopad 2008, otrzymałem od Radek Jankiewicz taką
wiadomość:
> Należy więc dodać warunek, który będzie sprawdzał, czy dodawany jest
> ostatni element i czy jest nie jest on folderem - jeżeli warunek
> będzie spełniony, to nie dodawać elementu do zwracanej krotki. Na
> szybko wymyśliłem coś takiego (powinno działać ok):

Zadziałało super :) dzięki

> if request['URL1'] == item_url and context.portal_type != 'Folder':

Mam pytania dodatkowe, bo nie lubię, tak po prostu kodu:
1. URL1 - to wartość URLa wywołania (request)?
 Pytam, bo chciałbym wiedzieć, skąd mogę czerpać tą wiedzę? Kupiłem już
sobie książkę Professional Plone Developement (także eBooka, żeby nie
czekać na przesyłkę, tylko mieć już na czym pracować), ale na obecnym
etapie, jeszcze niewiele z niej wyniosłem (na razie utknąłem na
budowaniu środowiska). Gdzie znajdę jakiś dobry opis całego API
potrzebnego przy takich przeróbkach?
 Ta linijka, która rozwiązała mój problem jest na tyle prosta, że nie
wymaga zbytnich przemyśleń, ale gdzie mogę szukać informacji, żeby moje
następne pytanie nie było już tak proste (odnoszę wrażenie, że marnuję
czyjś czas kiedy zadaję takie pytania)?

--
pozdrawiam, Paweł Pietryga <ppietryga at gmail.com>
Mój #GG: 4595269 (ale rzadko używam)