[Plone-pl] path_bar viewlet

Maciek Dziergwa maciek at dziergwa.com
Mon Nov 17 17:58:00 UTC 2008

Cześć,

Dobrze że chcesz się douczyć bo nie będzie prosto :)

Zerknij tutaj: http://plone.org/documentation/manual/plone-developer-reference/specific-areas/navigation-structures/breadcrumbs
Tam jest opis jak są konstruowane breadcrumbs w Plone 2.5 ale w 3
chyba jeszcze tego nie zmienili.

Dokładnego opisu nie podam tak z głowy, ale należało by:

1. Napisać klasę widoku/viewlet
2. W metodzie która generuje bradcrumbs wstawić odpowiednie warunki

Maciek

Wiadomość napisana w dniu 2008-11-17, o godz. 11:56, przez Paweł
Pietryga:

Maciej Dziergwa
e-mail: maciek at dziergwa.com
gsm: (+48) 508 11 51 84