[Plone-pl] Re: dodanie nowego wycentrowanego pola miedzy trescia a stopka

Maciek Dziergwa maciek at dziergwa.com
Tue Aug 26 07:13:12 UTC 2008

yanaek wrote:

> Witam, dopiero zaczynam z plone.
> Chcialbym zrobic cos takiego
> Mam serwis www, gdzie jak do tej pory ustawilem portlet nawigacyji po
> lewej stronie, w centrum wiadomo, tresc, po prawej jakies newsy (tez
> portlet)
>
> Mam do tego dodac jeszcze , na calej szerokosci strony panel z obrazkami -
> logo , edytowalny
> Pomyslalem ze pewnie powinienem zrobic to jako folder z obrazkami, nie
> chce zeby byl widoczny w menu nawigacji, wiec wylacze to we wlasciwosciach
> Jak natomiast umiescic to w centralnej czesci strony, POD wlasciwa
> [...]

Witaj,

Czy chodzi o coś takiego jak tutaj:
http://www.stxnext.pl/plone-zope-portfolio
http://www.stxnext.pl/plone-zope-portfolio , tzn między nagłówkami a treścią
mamy na całej długości slider (w naszym wypadku to slider, ale może być to
dowolny kod html). My żeby to zrobić stworzyliśmy nowy produkt, a obrazki
zaciągane są z aktualnego contextu, ale może to być też dowolny inny
wskazany folder. Niestety nie jest to takie proste, bo trzeba wykorzystać
viewlety. Ogólnie to trzeba stworzyć nowy viewlet i wrzycić go do
odpowiedniego viewlet managera. Aby sprawdzić dostępne viewlety, dodaj w url
@@manage-viewlets, np. http://www.stxnext.pl/@@manage-viewlets. Polecem
książkę Martina Aspeli, tam jest to opisane:
http://www.maciej.dziergwa.com/PloneBlog
http://www.maciej.dziergwa.com/PloneBlog