[Plone-pl] dodanie nowego wycentrowanego pola miedzy trescia a stopka

yanaek kamisama at op.pl
Sun Aug 24 23:48:37 UTC 2008

Witam, dopiero zaczynam z plone.
Chcialbym zrobic cos takiego
Mam serwis www, gdzie jak do tej pory ustawilem portlet nawigacyji po lewej
stronie, w centrum wiadomo, tresc, po prawej jakies newsy (tez portlet)

Mam do tego dodac jeszcze , na calej szerokosci strony panel z obrazkami -
logo , edytowalny
Pomyslalem ze pewnie powinienem zrobic to jako folder z obrazkami, nie chce
zeby byl widoczny w menu nawigacji, wiec wylacze to we wlasciwosciach
Jak natomiast umiescic to w centralnej czesci strony, POD wlasciwa trescia,
wycentrowane i zawsze widoczne (tak jak stopka) , wlasciwie to chodzi mi o
taki edytowalny 'colophon' / stopke, ktoreggo glowna trescia sa obrazki logo