[Plone-NL] Plone gebruikersdag 2011

Paul Roeland paul at cleanclothes.org
Mon Aug 8 12:40:04 UTC 2011

On 2011-08-06 01:11, Maurits van Rees wrote:
> Beste mensen,
>
> De Nederlandse Plone gebruikersdag komt eraan: 20 september in De Balie
> in Amsterdam. Meer info:
> http://www.plone.nl/evenementen/plone-gebruikersdag-2011
>
> Nu wil ik best een lang of kort praatje ergens over houden, maar ik heb
> nog geen idee waarover.  Dat geldt vast voor meer Plonistas.  Dus laat
> maar eens van je horen: waar wil jij nu graag een presentatie of
> lightning talk over zien en horen? Wellicht kunnen we hier vraag en
> aanbod matchen.

Ik denk dat een praatje over data-import welkom zou wezen
(transmogrifier, funnelweb, ..., misschien in non-tech termen uitleggen
wat het verschil is tussen deze oplossingen en welke het meest geschikt
is in welke situatie).

Vaak zit er veel info in andere systemen zoals Joomla, Galleries,
Sharepoint (heaven forbid...) en hoe daarmee om te gaan is een moeilijk
proces, wat echter wel doorslaggevend kan zijn voor succes van een
deployment.

Paul