[Plone-NL] Re: introductie en vraag

Mark van Lent m.van.lent at zestsoftware.nl
Sun Jul 26 12:37:41 UTC 2009

Beste Olaf,

olafmol:
> Mijn vraag: ik zou graag een keer met Nederlandse Plone-users van gedachten
> willen wisselen over jullie ervaringen en meningen, over de voors en tegens,
> en als het kan ook wat concrete projecten en vragen die ik in mijn hoofd heb
> willen doorspreken om een beter beeld te krijgen. Idealiter zou ik ook eens
> met een plone-freelancer willen zitten om te kijken of we een
> evaluatie/test-project kunnen draaien om te zien hoe Plone in de praktijk
> met de juiste ervaring ingezet kan worden.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om eens een consultant over de vloer
te laten komen om hierover te praten. Kijk bijvoorbeeld eens op de lijst
met deelnemers van de Stichting Zope & Plone voor bedrijven die Plone
oplossingen aanbieden:
http://szp.nl/organisatie/deelnemers/deelnemers-van-de-stichting

Daarnaast verwacht ik dat er ook dit jaar weer een gebruikersdag
georganiseerd zal worden door de stichting. Gezien het verleden zal het
waarschijnlijk weer september worden. Dus als je zo lang kan wachten, is
dat sowieso een mooie gelegenheid om gebruikers, aanbieders en
ontwikkelaars van Plone te spreken.

Groeten,
Mark

--