[Plone-NL] Re: Mini vertaal sprint voor Plone 3.1

Maurits van Rees m.van.rees at zestsoftware.nl
Thu Mar 27 17:51:50 UTC 2008

Jeroen Vloothuis, on 2008-03-26:
> Op dit moment zijn verschillende mensen druk bezig om Plone 3.1 af te
> ronden. Om er voor te zorgen dat we allemaal weer van een goede
> nederlandstalige versie kunnen genieten organiseren we weer een mini
> vertaal sprint.
>
> Het moment voor de sprint is 2 april bij Pareto in Zoetermeer. We zullen
> rond zes uur starten (later aanschuiven is mogelijk). Voor route
> informatie zie:
>
> http://pareto.nl/contact
>
> Pareto stelt eten beschikbaar. Als je daarvoor in aanmerking wil komen
> wil ik graag wel van te voren weten hoe laat je ongeveer komt.

> [...]

Ik ben er graag bij en reis met Jean-Paul en Reinout mee.

Ik had zelf vorige week al de vertalingen weer op 100% gebracht.  Maar
er zijn genoeg verbeteringen mogelijk aan de bestaande vertalingen.

Even een waarschuwing:

Ik heb toen ook wat headers in de .po files aangepast.  Daar is een
foutje ingeslopen, een ontbrekende '\n' aan het eind van een van de
headers.  Die fout zit in PloneTranslation 3.1 die Hanno gisteren
gemaakt heeft.  Daarna ontdekte en herstelde hij mijn fout.

Resultaat: je moet niet die release gebruiken, want dan werken de
Nederlandse vertalingen niet... Sorry. :-(

Als je in een Plone 3 buildout de nieuwste werkende vertalingen wilt,
werkt deze buildout.cfg snippet:

[productcheckouts]
recipe = infrae.subversion
urls =