[Plone-NL] Even voorstellen!

Ivo van der Wijk ivo at m3r.nl
Sat May 26 14:58:36 UTC 2007

Jean-Paul Ladage wrote:

> Sinds een maand heb ik naast mijn werk bij Zest Software de rol op mij
> genomen
> als voorzitter van de Stichting Zope Plone. Deze nieuwe stichting
> behartigt
> de belangen van Plone gebruikers, ontwikkelaars en bedrijven in Nederland.
>
> De stichting is initieel opgezet door Amaze en Pareto, maar sinds twee
> maanden
> heb ik bijna alle Zope en Plone bedrijven in Nederland bij elkaar weten te
> brengen.

Hoi Jean-Paul (en natuurlijk alle andere betrokkenen),

Het is goed om te zien dat er een organisatie is die in Nederland de
Zope/Plone belangen kan behartigen, ik wens je dan ook veel succes als
voorzitter van deze stichting!

Als ik op enigerlei wijze kan helpen dan doe ik dat uiteraard graag. Helaas
heb ik het CMS-congres gemist, maar ik ben erg benieuwd naar de foto's en
verslagen.

En laat ik mezelf ook meteen voorstellen voor wie me nog niet kent. Ik ben
in het verleden mede-vennoot geweest bij Amaze, maar ben inmddels sinds 2
jaar weer helemaal zelfstandig bezig met allerhande Open Source consultancy
en development, met Python, Zope(3) en Plone in het bijzonder.

Ik gebruik Zope sinds 2000 en Plone sinds 2002, en ben sindsdien bij
verschillende community en commerciele projecten betrokken geweest. Ik doen
nu zowel (maatwerk) development, advisering, trouble-shooting en integratie.
Dit zowel met Zope en Plone, maar ook andere Open Source systeme. Hopelijk
kan ik te zijner tijd nog wat leuke showcases voor SZP aandragen.

Groet,

Ivo

--
Drs. I.R. van der Wijk / m3r Consultancy B.V.
PO-box 51091, 1007 EB Amsterdam, The Netherlands
Email: ivo at m3r.nl
PGP: http://m3r.nl/~ivo/pgp.txt