[Plone-NL] Even voorstellen!

Jean-Paul Ladage j.ladage at zestsoftware.nl
Sun May 20 10:28:06 UTC 2007

maurits wrote:

> Ik zie ineens deze mailinglijst voor Ploners in Nederland.  Bestaat dit
> allang of is dit net ingesteld?
> Ik heb me net aangemeld voor de lijst, maar reageer nu via Nabble (ik hoop
> dat dit er een beetje behoorlijk uitziet):
> http://www.nabble.com/Plone---Netherlands-f21669.html
>
> Is iemand al bezig deze mailinglijst ook bij gmane.org aan te melden?

De lijst is een paar weken aangemaakt door Wichert Akkerman.
Ik heb nu
http://news.gmane.org/gmane.comp.web.zope.plone.region.netherlands
gmane.comp.web.zope.plone.region.netherlands aangemeld  en is beschikbaar .

maurits wrote:

> Een Nederlandse gebruikersdag/avond wordt hoog tijd ja! :) Ik ben geen
> organisator, maar wil best een keer een praatje houden.

Helemaal top! na het cmscongres zullen we aan de gebruikersdag gaan denken.
Heb je zelf een onderwerp waarover je wilt spreken?

maurits wrote:

> Ehm: zsp.nl wijst naar een of andere site over Groningen... Ik zou zeggen:
> szp.nl. Daarbij kom je nu bij Amaze terecht. Dat klopt dan nog niet
> helemaal, maar is een stuk meer in de richting. :)

Oeps, dat was inderdaad een typfout (schaam).
Amaze heeft inderdaad de domeinnaam szp.nl geregistreerd, maar wordt zo snel
mogelijk aangepast zodat  http://szp.zestsoftware.nl deze site  getoond
wordt.