[Plone-NL] Even voorstellen!

Jean-Paul Ladage j.ladage at zestsoftware.nl
Sat May 19 11:49:33 UTC 2007

Hoi René,

> Ook technisch-inhoudelijk?

In principe kan je op de plone-users lijst het beste terecht voor technische vragen, simpelweg omdat daar veel meer mensen deelnemen. Wat ik graag zou zien is dat mensen hier bijvoorbeeld hun goede/slechte ervaringen met Add-on producten of Plone zelf delen, over de vertalingen mee te denken of voorstellen doen om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren.

> Een tip voor de dienstverleners die meelezen: als er ergens in onze
> omgeving een workshop/cursus/training is over het toepassen van
> Zope3-technologie in Plone, dan ben ik zeker geïnteresseerd.

Bedankt voor je tip! Ik verzorg bij Zest Software de trainingen. Het huidige cursus materiaal is afgestemd op Plone 2.1 - 2.5, daar komt nog geen Zope 3 aan te pas en kan dus wel een update gebruiken. Hopelijk heb ik na de zomer (als Plone 3.0) officieel gereleased is ook een Plone 3 training klaar. Uiteraard stuur ik via deze lijst een uitnodiging zodra er meer bekend is.

gr, Jean-Paul