[Plone-NL] Even voorstellen!

René Pijlman reneOnLists at applinet.nl
Thu May 17 10:43:18 UTC 2007

Jean-Paul Ladage wrote:
> Bij deze nodig ik iedereen die geïnteresseerd is in Zope en Plone uit om
> zich eveneens kort voor te stellen op deze mailinglijst.

Ik ben ondernemer met een internetuitgeverij (Applinet). Mijn laatste
twee sites heb ik (m.u.v. de forums) op Plone gebouwd:
http://www.carrieretijger.nl/
http://www.lancelots.nl/

Dit zijn achter de schermen standaard Plone-sites, met interactieloze
maatwerkskins voor het publiek en twee eigen productjes voor een paar
portlets en bannerplaatsing. Beide sites zijn inhoudelijk gevuld door
tekstschrijvers en een eindredacteur met weinig tot geen cms-ervaring en
dat ging allemaal prima.

Ik gebruik Plone ook als intranet en het is mijn voorkeurssysteem voor
nieuwe sites. Maar Django vind ik ook wel interessant.

> Deze mailinglijst kan gebruikt worden om vragen te stellen, feedback te
> geven en te discussiëren over alles wat met Zope of Plone te maken heeft.

Ook technisch-inhoudelijk?

Een tip voor de dienstverleners die meelezen: als er ergens in onze
omgeving een workshop/cursus/training is over het toepassen van
Zope3-technologie in Plone, dan ben ik zeker geïnteresseerd.

--
René Pijlman
http://www.applinet.nl