[Plone-NL] Re: Even voorstellen!

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Thu Jun 7 14:12:08 UTC 2007

Hallo allen,

Even wennen om een plone email niet in het Engels te schrijven... :-)

Mijn naam is Reinout van Rees en ik werk sinds april 2005 voor Zest
software. Ik heb toendertijd uit proberen te zoeken hoelang ik python
enzo al gebruikte [1]: Python sinds 2000, plone sinds 2003.

Voordat ik bij Zest ging werken was ik a.i.o. aan de TU Delft (civiele
techniek).

Wat ik zoal doe? Volg http://planet.plone.org een beetje en je weet wel
waar ik mee bezig ben. Cachefu, instancemanager, archgenxml om maar een
paar projecten te noemen.

mvg,

Reinout

[1] http://vanrees.org/weblog/archive/2005/02/28/pythonzopeplone-experience

--
Reinout van Rees  - Programmer at http://zestsoftware.nl/
http://vanrees.org/weblog/     mailto:reinout at vanrees.org
"White space, the opposite of black hole?" -- Joris slob