[Plone-IT] subnav

Yuri yurj a alfa.it
Gio 29 Gen 2009 17:07:50 UTC

Fabrizio Rota ha scritto:

> Il giorno 29 gennaio 2009 15.40, Yuri <yurj a alfa.it
> <mailto:yurj a alfa.it>> ha scritto:
>
>     http://plone.org/products/qsilogroup
>
>     Navigation of the site can be organized in different ways. In most
>     cases navigation menu is generated on the basis of folder and page
>     titles. qSiloGroup makes it possible to generate navigation menu
>     titles (different from those that are generated on the basis of
>     folder and page titles), hide them or make visible.  Custom
>     navigation titles are sometimes desirable  for Search engine
>     optimization (SEO)

> [...]

Bisognerebbe vedere il template, anzi mi sa che usa una chiamata @@ a
una view, per avere la lista delle action. Forse va customizzato
qualcosa in portal_view_customization?

/portal_view_customizations/@@customizezpt.html?required=zope.interface.Interface,zope.publisher.interfaces.browser.IDefaultBrowserLayer,zope.publisher.interfaces.browser.IBrowserView,plone.app.layout.viewlets.interfaces.IPortalHeader&view_name=plone.global_sections

penso che tu possa applicare quelle modifiche qui, invece che nel custom
(mi sa che quel template Ŕ deprecato in plone3)