[Plone-Hungary] képek és lapok kezelése

zsazsa acszsolt at freemail.hu
2008. Nov. 29., Szo, 19:22:33 UTC

Sziasztok!

Ismét lenne néhány kérdésem:

1.

Egy mappában összeállítottam néhány lapot, amelyek képeket és
dokumentumokra mutató belső linkeket is tartalmaznak. Eddig OK. Hogyan
tudom, azt megcsinálni, hogy az egyes képek/dokumentumok ne legyenek
láthatóak, amikor a látogató a mappa tartalmát nézi és választ a lapok
közül.

Most annyit csináltam, hogy a képeket a "képek", a dokumentumokat pedig
a "doksik" mappát tárolom, de nem tudom őket láthatatlanná tenni, ha meg
igen, akkor a lapokról is eltűnnek...

2.

Miként lehet az egyes mappákat külön-külön valahogy kimenteni, azaz amit
itthon csinálok, hogyan tudom bevenni a munhelyemre és viszont,
annélkül, hogy a teljes data.fs-t mozgatnám.

Előre is köszi a válaszokat!.

Sziasztok!

Zsolt