Re: [Plone-Hungary] Plone magyarítás

Daniel Dekany ddekany at freemail.hu
2008. Már. 2., V, 16:55:04 UTC

Thursday, February 28, 2008, 9:27:30 PM, Fábián Zoltán wrote:

> Kedves Ferdítők!
> Bátortalanul felvetném, hogy az nem lehet egyfajta kompromisszum: a
> mappához alkönyvtár tartozik?

Ez az a fajta kompromisszum lenne, ami rosszabb mint az a két
"szélsőség" ami közt el kívánt helyezkedni. Eleve sokaknak
(átlagemberek, nem informatikusok!) a folder az mappa, és soha sem
volt könyvtár. De egy fene, még csak megtanulnák, hogy a mappát azt
könyvárnak hívják a Plone-ban (bár nem értenék miért kell kavarni),
hiszen sokat látnák. De viszont ha Plone-ban is mindenhol mappának
hívják a folder-t, akkor nem tanulják meg, hogy mappa = könyvár, és
akkor néha mégis szembejön egy alKÖNYVTÁR? /-:

Szóval én fenntartom a javaslatomat, hogy a folder az mappa, subfolder
meg egy szükségtelen és zavaros fogalom, szóval olyan nincs és kész.

--
Best regards,
 Daniel Dekany