[Plone-Hungary] jogosultságok

Gyula Berke gyula.berke at gmail.com
2008. Jan. 18., P, 09:58:28 UTC

Sziasztok,

Úgy néz kis sikerült teljesen tönkre tennem a jogosultságokat...
Elvileg van pár új státusz felvéve a workflow-ban, hozza a tranzakciók...
Van egy "javitok" rule, ami elvileg csak módosítani tud a már publikált
oldalakon,
ven egy "feltoltok" rule, ami csak új tartalmat tud felvinni, amit a
"atnezok" rule tud publikálni, vagy visszadobni...
vannak ugye a csoportok, amiknél megfelelően van pipálgatva a
jogosultság/rule...

Most valahogy meghalt az egész... csak az adminisztrátor látja egyáltalán a
tranzakciókat, az add, illetve edit gombokat :-(
Mit szúrhattam el? Hogy tudom az egesz workflowsákot újra megcsinálni
előről? (esetleg ehhez is szívesen vennék tanácsokat)

más: van esetleg magyar howto vagy legalabb olyan angol howto, ami alapján
valaki meg is csinálta a https-es apach mögé rakást? :-)
illetve melyik a legutolsó biztonságos plone, amire migrálni kellene? Sajnos
sok oldalt source szinten írtam meg, és sok hivatkozás, kép stb, csak apache
mögött él az éles plonon... van erre is valami lehetőség, hogy pusztán plone
elérhetőségekké alakuljanak át ezek a bejegyzések?

más 2: rettentően belassult az egész plone... mind a managelése, mind az
oldal... egy két 40-50MBos fileval tűzdelve is csak 280MB a Data.fs... mitől
lassúlhatott be? Hogy tudok gyorsítani rajta?

Előre is köszi mindenkinek,
Berke Gyula (Eyesis)
--------- következő rész ---------