Re: [Plone-Hungary] fordítás

Gyula Berke gyula.berke at gmail.com
2008. Feb. 25., H, 07:54:20 UTC

Sziasztok,

skin = téma (szerintem ez a megszokott, de a smink helyett lehet külalak,
vagy megjelenés is akkor már :-) )
workflow = munkafolyamat nagyon jó szerintem rá, vagy egyszerüen maradhatna
workflow is :-) mindenesetre a munkamenet semmiképp nem jó szeritnem, mert
engem félrevezetne... sőt lehet célszerűbb lenne többes számba tenni...
munkafolyamatok, talán így van a valóságnak megfelelő mondanivalója...

Sajnos nem voltam hétvégen net közelben :-(

Hol járunk, mit kell még fordítani, kaphatok anyagot? :-)

Üdv,
Gyula