Re: [Plone-Hungary] Re: e-mail címek biztonságos megjelenítése

Daniel Dekany ddekany at freemail.hu
2007. Sze. 29., Szo, 15:59:22 UTC

Friday, September 28, 2007, 10:34:36 AM, Reé Balázs wrote:

> Én nem használok ilyet, mivel azt figyeltem meg, hogy spam-et így is úgy
> is kapok csőstül, és ezen nem sokat javít, ha a weboldalakon eltorzítom a
> címemet.

Gyanítom, hogy manapság az e-mail cím beszerzés legfőbb eszköze az
e-mail cím lopkodó vírus/trójai, szóval én is kétlem, hogy a gonosz
Webjáró botok szívatása jelentősen csökkentené a spam fogalmat.

Viszont, beépített CAPTCHA támogatás, ami nem függ külső szervertől,
már igen csak időszerű lenne már... ha még a 3.0-ban sincs. Anno
röviden IRC-ztem erről a Limi-vel, és valami "vallásos" gondja volt
vele, de nem értettem mi. (És ugyan ez az sf.net-en is... ők sem
használnak CAPTCHA-t, pedig jön a forum meg tracker spam rendesen. Nem
értem, mi a gondjuk. Mi az amit itt nem tudok?)

--
Best regards,
 Daniel Dekany