[Plone-Hungary] Re: e-mail címek biztonságos megjelenítése

Reé Balázs ree at greenfinity.hu
2007. Sze. 28., P, 08:34:36 UTC

Fri, 28 Sep 2007 09:05:52 +0200 keltezéssel Gyula Berke azt írta:
> Az igény amúgy az, hogy egyetlen egy email cím se legyen ha a forrását
> nézi egy robot bármely oldalnak a plone siteon...

> Te mit használsz, hogy a tartalomban
> feltüntetett email cím ne legyen kitéve spam terrornak? :-)

Én nem használok ilyet, mivel azt figyeltem meg, hogy spam-et így is úgy
is kapok csőstül, és ezen nem sokat javít, ha a weboldalakon eltorzítom a
címemet.

Tehát nekem személy szerint fontosabb az, hogy a címem rendesen jelenjen
meg mindenütt, hogy akik valóban használni akarják, ne kelljen kézzel
módosítgatniuk. Ebből következően megpróbálnám lebeszélni a megrendelőt
erről a megoldásról, lévén drágább, mint ami haszna van szvsz.

Viszont amennyiben a fenti a követelmény, akkor valószínűleg egy WSGI
middleware-es megoldást csinálnám. Ez esetben a Plone-on kívül oldódik
meg a dolog, a middleware a Plone által elkészített html-t konvertálja át
a web publikálás előtt. Ez garantáltan mindenütt hat a lapon belül.

Mondom ezt úgy, hogy lehet ennél jobb vagy könnyebb megoldás is, amit nem
ismerek, de ha a Zope/Plone szintén történik a dolog, akkor nem terjed ki
"mindenre". - Javascript szintén nem alkalmazható.

--
Reé Balázs