[Plone-Hungary] Re: e-mail címek biztonságos megjelenítése

Reé Balázs ree at greenfinity.hu
2007. Sze. 28., P, 05:16:29 UTC

Szia Gyula!

Thu, 27 Sep 2007 10:33:30 +0200 keltezéssel Gyula Berke azt írta:

> Mit kell tenni, hogy az oldalon megjelenített e-mail címeket megvédjük a
> spam küldők begyűjtő script-jeitől? Mail2Image, Plone Captcha ?

A Plone Captcha nem erre van, hanem arra, hogy robotok ne
regisztálhassanak a portálra, tehát az inkább a mostanában terjedő
spammelésre jó, amikpr tartalomként akarnak feltölteni szemetet. (Ez az
"írd be a kódot, amit a képen látsz".) Cím gyűjtés ellen nem véd.

A spamProtect.py az email címeket ember által olvasható, de gép által
közvetlenülnem használható formába hozza.

A Mail2Image-et nem használtam, de rákérdezhetek valakinél, aki igen.

Pontosan milyen email címeket akarsz eltüntetni? Az oldalak szerzőit a
lap alján, vagy valami más konkrét igény is ven?

--
Reé Balázs