[Plone-Hungary] Re: plone.hu

Gyula Berke gyula.berke at gmail.com
2007. Május. 15., K, 07:37:54 UTC

Szia!

Hát en egy bármi projectet preferálnék :-)
Szerintem be kéne mutatni, hogy mennyire át lehet szervezni az egész
látványt, esetleg tutoriálként, na? :-)
mit szólnál egy nagyon tökös tutorial centrikus weboldalhoz?
egy lefordított plone.org fogadja a látogatókat és a regisztrációval
megkezdődik a tutoriál, lényegében, aminek a végén
egy teljesen más design-ú weboldala lesz :-) (persze skippelhetően, és
opcionálisan, vagyis ha valaki nagyon szereti a plone.org kinézetet, akkor
marad neki az, ha meg az új tetszik jobban akkor meg az, akár tutriál nélkul
is...

én szeretném, ha lenne egy olyan how-to vagy tutoriál is, ahol az ember
látja, hogy ha ezt választotta, és megbűvölte, hogy neki tetszen, akkor a
későbbiek során, hogy tudja frissíteni alatta a plone motort...

természetesen szivesen részt veszek a kialakításba, ezáltal ezt a számomra
izgi témát is megértsem és megtanulhassam ;-)

persze ha kulon oldalt csinalunk annak megvannak az elonyei is es hatranyai
is :-)
igazibol talan megszavazhatjuk? :-)

Haho,
Eyesis