[Plone-conosur] Error - No puedo acceder a Plone desde la Red

Ariel Ponce ariel.ponce en gmail.com
Vie Dic 4 22:30:08 UTC 2009

Estimados miebros de la Lista:
Instale exitosamente un sitio Plone, pero cuando trato de accesarlo desde
las maquinas de la red, me sale el mensaje de error referido al pie del
mensaje - pudieran darme alguna sugerencia para solucionarlo?

Muchas gracias a todos,

Un saludo,

Ariel

Site Error

An error was encountered while publishing this resource.

*Resource not found*
Sorry, the requested resource does not exist.

Check the URL and try again.

*Resource:* PLONE GET

Troubleshooting Suggestions

   - The URL may be incorrect.
   - The parameters passed to this resource may be incorrect.
   - A resource that this resource relies on may be encountering an error.

For more detailed information about the error, please refer to the error
log.

If the error persists please contact the site maintainer. Thank you for your
patience.