[Plone-cat] Primera entrega

lidia at 2tweb.com lidia at 2tweb.com
Fri Nov 9 07:43:47 UTC 2007

Hola a tothom!

Com que he vist que el dia 25 van treure la versió 3.0.2 he suposat que
deuria ser la data que us va comentar en Hanno. De tota manera, encara que
no hagi entrat la traducció ara, trobo que seria interessant anar
actualitzant els fitxers per quan en treguin una altra.

A mi el cap de setmana em va perfecte per fer una revisió general, ja que
disposo de més temps. Si us sembla bé, em podríeu enviar tot el que
tingueu fet, encara que no estigui acabat al 100%, i així podria
unificar-ho, revisar-ho i pujar-ho. Després ja farem una nova repartició.

Com ho veieu? Si us sembla bé, m'ho envieu abans del dissabte 10 al migdia.

Moltes gràcies a tots!

Lidia