[Plone-cat] Estat actual de les traduccions

Lidia Esparraguera i Vidal lidia.esparraguera at gmail.com
Mon Nov 5 07:44:56 UTC 2007

D'acord! Jo he acabat la part 2, i avui miraré de revisar-la.
Quan tingueu les altres parts tornarem a unificar el fitxer
plone-ca.po i així podrem revisar tota la traducció.

Algú podria provar la part de reiniciar la contrasenya? és que el
fitxer està tot traduït, però el correu m'arriba en anglès. Voldria
saber si és que jo tinc algun paràmetre mal configurat o bé es tracta
d'un error. Si és així, buscaria informació a Plone i en cas necessari
ho reportaria.

Records,

Lidia

El 04/11/07, Víctor Fernández de Alba <victor.fernandez at upcnet.es> ha escrit: