[Plone-cat] Estat actual de les traduccions

Lidia Esparraguera Vidal lidia at 2tweb.com
Thu Nov 1 23:14:57 UTC 2007

Hola de nou!

A veure com anem....

Ramon, el dia 23.10 vas dir que teníem 15 dies per acabar les
traduccions. Aixó ens planta al dia 06.11, que és dimarts que ve !

Estaria bé saber la data exacta en què ho hem de tenir a punt del tot.
És aquest dia en concret?

Hi ha dos fitxers que no sé si hi està treballant algú o no. Són:
cmeditions-ca.po
cmfplacefulworkflow-ca.po

Si no els té ningú, jo puc fer per exemple el primer. Si hi ha algun
voluntari per traduir l'altre...

També he creat el fitxer corresponent a la pàgina d'inici del lloc Plone
(front-page) a partir del fitxer pot. Si a algú li fa gràcia traduir-lo
que m'ho digui i li envio, si no, quan acabi amb els que tinc ja el
faré.

Bé, quan sapiguem la data concreta, ens reorganitzem d'acord?

Moltes gràcies a tots!

Lidia